Jep Sepahtu kongsikan momen anak balik dari sekolah, tapi benda ni pula yang jadi perhatian warganet

Sebut sahaja nama Jep Sepahtu tentu ramai yang mengenali dirinya disebabkan bakat dia sebagai seorang pelawak. Apatah lagi, jarang terpalit kontroversi juga menyebabkan dia dan isteri, Sari Yanti disenangi ramai dalam industri hiburan tanah air. Apa yang mengundang pasangan selebriti ini sering dinanti-nantikan peminat juga apabila kedua-duanya jarang berkongsikan hal peribadi kepada umum terutama apa yang dimiliki mereka. Jadi apabila dapat melihat Jep Sepahtu dan Sari Yanti yang kini sering berkomunikasi dengan peminat dan warganet dengan membuat video live di media sosial, orang ramai begitu pantas memberikan sokongan kepada mereka.

Walau bagaimanapun pada kali ini tidak semena-mena orang ramai tertumpu kepada ‘kekayaan’ Jep dan Sari Yanti apabila Sari Yanti disambut Jep Sepahtu selepas pulang mengambil anak-anak dari Sekolah dan kelihatannya kereta dan suasana rumah mereka menjadi perbualan. Menerusi video live terbaharu tersebut, melihatkan ‘kekayaan’ Jep Sepahtu itu ternyata dia menerima pujian melambung orang ramai yang menyukai sikapnya yang tidak menunjuk-nunjuk. Klik sini untuk lihat video.

Komen Warganet:

Sumber: Sinar Viral. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.