Amy Mastura akui pandai cakap German, tapi apa yang dia cakap tu buat warganet terhibur

Segelintir kaum wanita mungkin beranggapan bahawa kaum lelaki hanya memandang rupa paras yang cantik atau penampilan seorang wanita untuk dijadikan pasangan. Mungkin ada benarnya kepada sesetengah individu namun ciri-ciri fizikal tertentu bukan satu-satunya perkara yang diperhatikan oleh seseorang. Bahkan bagi kaum lelaki, percaya atau tidak, mereka  juga memerhatikan pelbagai perkara yang ada pada diri seorang wanita selain fizikal dan rupa paras iaitu humour! Secantik-cantik seorang wanita tidak akan menarik perhatian lelaki jika keperibadiannya tidak menarik dan mempunyai personaliti membosankan. Klik sini untuk lihat video.

Senyuman dan ketawa seorang wanita itu lebih bermakna buat seorang wanita untuk digelar sebagai cantik keperibadiannya. Hal yang demikian kerana, hubungan tanpa gelak ketawa akan terasa kosong dan bosan! Baru-baru ini, sekali lagi nama Amy Mastura menuai pujian warganet kerana bersikap lucu dan sentiasa terlihat awet muda. Malah, rata-rata peminat berpendapat bahawa pelakon dan penyanyi ini tak pernah mempuyai sebarang kontroversi murahan sama ada dari segi karier mahupun kehidupan peribadi.

Memuat naik video di laman Instagram, Amy Mastura mengakui berkebolehan berbahasa German. Apa yang lebih lucu, Amy sendiri tidak memahami apa yang dibebelnya kerana hanya sekadar bercakap kosong namun tetap menghiburkan orang ramai. Menurut sumber laporan sebuah portal media, meskipun sudah berusia 52 tahun, selebriti cukup pakej ini  pernha mengakui dia sentiasa bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan kerana sudah memiliki keluarga yang bahagia, suami yang baik serta anak-anak yang bijak.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.