Ramai yang geram bila tengok, kali ni tular video pasal gelagat Jebat buat kuih

Anak lelaki tunggal kepada pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila iaitu Jebat Jayden sering menarik perhatian ramai dengan telatah comelnya. Setiap perkongsian Sharnaaz atau Nabila mengenai Jebat pastinya menarik perhatian ramai dengan celotehnya yang ada – ada sahaja. Terdahulu, Jebat sering bergandingan dengan babanya dalam mempromosikan daging frozen jenama PatMat Western dan dipuji ramai dengan bakat lakonan bersahajanya. Klik sini untuk lihat video.

Selain daripada itu, mereka bertiga juga pernah bergandingan bersama dan ini nyata membuatkan para peminat tumpang bahagia melihat Jebat bersama baba dan mommynya. Terbaru, perkongsian Nabila yang kemudian dimuat naik semula oleh seorang individu dimana Jebat sedang membantu neneknya di dapur sekali lagi mencuit hati ramai. Menerusi video tersebut, Jebat yang sedang berada di atas meja sedang menggulung roti jala yang dibuat oleh seseorang yang dipanggil nenek sambil disoal oleh mommynya.

Kredit Soya Lemon.PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.