Kena kritik dengan warganet sebab muat naik video pasal solat, rupanya ini yang warganet perasan

Menjadi seorang influencer bukanlah sesuatu yang mudah, mereka terpaksa berdepan dengan kritikan jika tersilap langkah tetapi jika sesebuah content yang dikeluarkan itu berkualiti maka ramai warganet yang akan menyokong mereka. Baru-baru ini, seorang influencer media sosial yang terkenal Norreen mengeluarkan sebuah video yang menunjukkan situasi yang sering dihadapi oleh wanita ketika bersolat jemaah. Video yang dimuat naik dalam TikTok miliknya itu kemudian dimuat naik semula di Twitter, namun penerimaan warga Twitter sangat negatif. Klik sini untuk lihat video.

Dalam video itu, Norreen berkongsi beberapa situasi yang dihadapi oleh jemaah wanita antaranya ialah apabila makmum di sebelah terpijak telekung. Namun, walaupun video tersebut kedengaran positif tetapi ramai warganet yang menganggap influencer berkenaan melampaui batas serta ianya seakan-akan memperlekehkan agama. Ramai warganet yang relatable dengan situasi-situasi yang ditonjolkan namun ramai yang merasakan ia tidak seteruk itu, apatah lagi berakhir dengan pergdhan seperti di dalam video tersebut.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.