Muat naik video terbaru dengan Shikin Maembong, sekali ada pula individu yang dedahkan akan berkahwin tak lama lagi

Umum mengetahui, penyanyi Cat Farish kini sedang hangat menjalin hubungan cinta dengan kakak kepada pelakon, Emma Maembong iaitu Shikin Maembong. Baru-baru ini, perkongsian pasangan itu menjadi perhatian ramai apabila memuat naik video sedang membuat trend ala-ala Wes Anderson. Perkongsian video di Instagram itu turut menjadi bualan seolah ada makna tersembunyi yang pasangan ini mahu kongsikan. Diruangan komen, ada warganet mendakwa pasangan itu bakal disatukan tidak lama lagi, Malah, ada yang berteka-teki adakah pasangan itu bakal bernikah dalam masa terdekat. Klik sini untuk lihat video.

Meskipun tidak mengetahui kesahihan perkara tersebut, ada warganet dilihat mengucapkan tahniah buat pasangan itu. Malah, ucapan berkenaan disambut oleh Shikin dengan ucapan terima kasih. Komen Warganet:

Sumber: Rotikaya. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.