Tengah hangat pasal isu rumahtangga Fyna Jebat, sekali bila tanya Datuk Zainal Abidin macam ni je respon dia

KEMELUT┬árumah tangga Fyna Jebat dengan Datuk Zainal Abidin Hassan kembali hangat diperkatakan apabila bekas pemain bola sepak kebangsaan itu dilaporkan sudah menceraikan penyanyi berkenaan. Zainal, 62, ketika dihubungi bagi mendapatkan reaksinya mengenai isu berkenaan memberitahu dia sedang memandu ke lokasi latihan bola sepak dan meminta menghubunginya semula. “Nanti hubungi semula, saya tengah memandu nak pergi latihan,” katanya ringkas sebelum menutup panggilan.

Malah cubaan menghubunginya semula tidak berjaya apabila panggilan dibuat kepadanya tidak berjawab malah mesej di WhatsApp juga tidak dibalas. Sebelum ini, anak perempuan Zainal iaitu Zahira Aisyah memaklumkan bapanya dan Fyna telah berpisah menerusi komen yang ditinggalkan di media sosial. Ia berikutan Zahira mempersoalkan hantaran mengatakan Fyna serta ibunya, Datin Zalina Zaini sudah berdamai disebabkan mereka duduk semeja. Namun Zahira menjelaskan kejadian itu berlaku empat bulan lalu dan menjelaskan ibunya tidak pernah berdamai dengan sesiapa dan berita tersebut adalah palsu.

Dalam pada itu, usaha kami mendapatkan kenyataan Fyna berhubung perkara itu bagaimanapun tidak berjaya apabila bekas peserta Famili Duo itu tidak mengaktifkan telefon. Pada Januari lalu, Fyna mengaku bergelar isteri kedua Zainal namun tidak mendedahkan butiran lanjut mengenai perkahwinannya itu. Zainal dan Zalina pula berkahwin pada 1980 dan perkahwinan 43 tahun itu dikurniakan tiga orang cahaya mata. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.