Warganet Teruja tengok Tokti Rakam Datuk K Potong Rambut Afwa

Penyanyi tersohor negara iaitu Dato Sri’ Siti Nurhaliza tidak perlu dikenalkan lagi, kerana satu Malaysia pasti mengenalinya. Penyanyi lagu ‘Jerat Percintaan’ itu masih kekal relevan hingga kini, malah setiap lagu keluarannya mendapat sambutan yang hangat.

Selain sibuk menguruskan keluarga, Baru-baru ini Tokti baharu sahaja mengeluarkan albumnya yang ke dua puluh diberi nama ‘Sitism’. Album tersebut mengandungi 8 buah lagu baru yang dikeluarkan oleh syarikat Siti Nurhaliza Production Universal Music Group Malaysia.

Baru-baru ini, tular satu video di laman tiktok milik @beausiti.byrayaaronz yang meraih perhatian ramai. Video tersebut meraih jumlah tontonan sebanyak 986 ribu, 30 ribu tanda suka dan komen sebanyak 1 ratus. Di dalam video tersebut, memaparkan Tokti sedang merakam suaminya Datuk K yang sedang mengunting rambut anaknya, Afwa.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.