Dato Seri Vida Tayang Barang Kemas, sekali warganet kata sesuatu

Perkongsian usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida yang memuatnaik rakaman video dirinya menunjukkan barang kemas yang sarat di pergelangan tangan serta kepala.

Menurut Vida menerusi hantaran di Instagram, menyatakan bahawa dirinya sudah terlalu lama tidak menggayakan barang kemas yang berat sedemikian.Walaubagaimanapun, perkongsian DSV di media sosial telah menimbulkan rasa kurang senang oleh sesetengah netizen, malah ada yang meluahkan rasa kesal melihat DSV yang dikatakan riak menunjukkan barang kemas miliknya.

Terdahulu, DSV pernah mencetuskan pelbagai reaksi oleh netizen selepas menayang gelang emas di media sosial. Ada yang mendakwa bunyi gelang yang digayakan DSV kedengaran seperti gelang kosong dan ringan

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.