Pelajar psikologi Saroop Roshi ,dinobatkan Miss World Malaysia tahun ini

Pelajar psikologi, Saroop Roshi, sebentar tadi dinobatkan sebagai Miss World Malaysia 2023.

Kemenangan gadis kelahiran Perak berusia 25 tahun itu sekaligus mengganti Wenanita Angang yang memegang gelaran sama tahun lalu. Berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Sabah (SICC), pusingan akhir pertandingan ratu cantik berkenaan menyaksikan Saroop turut membawa beberapa hadiah iringan termasuklah wang tunai berjumlah RM15,000 dan barangan kemas.

Sementara itu, naib johan Miss World Malaysia 2023 diberikan kepada peserta berasal dari Pulang Pinang iaitu Natalie Ang manakala pemenang tempat ketiga dimiliki oleh Shu Wen Chai yang juga finalis kelahiran Sabah. Acara pemahkotaan disempurnakan oleh Miss World Malaysia 2022, Wenanita Angang.

Kredit Kosmo Online.PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.