semakin popular, Putri Ariani mula jaga kulit

PENYANYI yang meledak selepas tular nyanyiannya dipuji juri America’s Got Talent, Puteri Ariani kini semakin aktif dalam industri hiburan Indonesia. Gadis berusia 17 tahun itu memberitahu, dia menitikberatkan soal kepentingan merawat kulit wajah berikutan sering tampil dalam televisyen dan bertemu khalayak.

Berkongsi cara penjagaan wajah, Putri melakukan rawatan kulit di rumah bersama ibunya. Saya jarang ke klinik tapi selalu buat buat rawatan wajah di rumah sahaja dengan mama,” ujarnya.

Berkongsi tentang rezekinya selepas menjadi fenomena, Putri mengakui sentiasa bersyukur dan menikmati saat manis yang sedang dilaluinya dan tidak henti berusaha menjadi lebih baik. Kredit Kosmo Online PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.