Takut terberanak atas pentas, ramai yang risau bila tengok Ayda Jebat sarat hamil 7 bulan lincah menari

Baru-baru ini aksi pelakon dan penyanyi Ayda Jebat di acara Absolut Food Fest 2023 menjadi bualan ramai di media sosial. Menerusi video dikongsikan warganet, Ayda yang kini hamil cahaya mata kedua dengan usia kandungan memasuki tujuh bulan dilihat tetap bertenaga menghiburkan pengunjung. Dalam video dikongsikan seorang pengguna TikTok @poojapalatao, memaparkan Ayda menyanyikan lagu Nakal Nakal Nakal, Temberang dan Gangnam Style nyanyian asal PSY. Pengguna TikTok itu tulis menulis kapsyen pada video berkenaan meluahkan rasa risau jika berlaku perkara tidak diingini ketika penyanyi itu membuat persembahan. Klik sini untuk lihat video.

Dalam pada itu, turut menjadi perhatian apabila rata-rata warganet menegur penampilan Ayda yang dikatakan kurang sesuai buat ibu hamil sehingga menampakkan bentuk badannya kerana terlalu ketat. Komen warganet:

Sumber: Rotikaya. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.