Mark Adam pernah ada tanggapan buruk sebelum masuk islam, tapi lepas jumpa dengan individu ni buatkan tanggapan dia berubah

PENYANYI Mark Adam mengakui pernah mempunyai tanggapan buruk terhadap Islam sebelum memeluk agama ini. Mark atau nama Islamnya, Fikri Mark Adam Abdullah, 44, bagaimanapun berkata tanggapan itu berubah selepas dia mengenali seorang rakan Muslim ketika mula mencari rezeki di Malaysia pada tahun 2021. “Masa kecil dulu saya dan kawan-kawan di Filipina memang ingat Islam ini adalah agama hantu. “Jadi bila kita lihat orang Muslim bersujud atau solat, orang di sana ingat mereka hantu… tapi apa yang dilihat di televisyen atau TV bukan semua betul.

“Masa saya datang di Malaysia minda saya terbuka selepas jumpa seorang rakan seorang Muslim dan dia adalah manusia paling baik yang saya jumpa dalam hidup saya,” katanya. Dalam perkembangan lain, Mark turut berlakon dalam drama Cik Misi 123 bersama pelakon lain seperti Adam Lee, Sweet Qismina, Hafreez Adam, Bella Dally dan ramai lagi di Astro Ria. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.