Tular video Syamsul Yusof dengan perempuan cantik jadi tanda tanya, sekali ada warganet yang komen macam ni

Pelakon dan pengarah  tersohor, Syamsul Yusof menjadi perhatian selepas sebuah video pendek memaparkan dirinya bersama rakan-rakan dan beberapa foto miliknya dengan seorang wanita cantik tular di TikTok. Menerusi perkongsian video berdurasi 14 saat yang dimuat naik oleh @asyraafkn, pengarah filem epik Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan itu kelihatan memakai kemeja bercorak hadir bagi meraikan sebuah acara disebuah kediaman mewah bersama rakan-rakannya. Klik sini untuk lihat video.

“Congrats for Mat Kilau,” tulis pada kapsyen berkenaan. “Kalau betul apa salahnya? Kami rakyat Malaysia sokong penyondol yang ini. Sekufu. “Lawa rupanya dari last year. Betul ke? Kami tanya adakah ini benar belaka?,” tulis pada kapsyen video tersebut. Namun, apa yang menjadi perhatian, rata-rata warganet tinggalkan pelbagai respons terhadap hantaran berkenaan. Malah, ada yang berseloroh dengan mengatakan bahawa mereka bersetuju sekiranya wanita cantik tersebut merupakan kekasih baru Syamsul.

Terdahulu, memetik laporan Harian Metro, seorang artis lelaki baru berkahwin didakwa sedang menjalin hubungan cinta dengan seorang wanita yang juga seorang ahli perniagaan. Difahamkan, hubungan cinta mereka dihidu peminat selepas ramai dalam kalangan warganet memberi bayangan dan tinggalkan komen di ruangan balas bekas isteri selebriti lelaki tersebut. Sumber: Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.