Aliff Syukri luah rasa kecewa pembantu rumah ambil 5 biji jam mewah, paling terkejut dia siap buat benda tak elok lagi dalam rumah

Usahawan dan selebriti media sosial, Datuk Seri Aliff Syukri melahirkan rasa kecewa dan sedih apabila mendapat tahu orang gajinya melakukan perbuatan terkutuk dalam rumah. Menerusi hantaran di Instagram, Aliff berkata, orang gaji tersebut telah mencuri duitnya dan duit anaknya, selain beberapa utas jam tangan berjenama mewah. Dalam mas yang sama, orang gaji itu juga melakukan perbuatan terkutuk di rumah.

“Sedih maid saya ambil duit anak saya, curi duit saya, berzna dekat rumah saya, yang paling sedih lima jam mewah saya dicuri Omege, Rolex, Tag Heuer. “Ya Allah, kuatkanlah iman ku,” tulisnya. Sumber: Gempak. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.