Akhirnya terjawab teka teki warganet, Raf Yaakob umumkan dah berpisah dengan Mawar Rashid

Rumah tangga antara selebriti terkenal Mawar Rashid dan suaminya, Raf Yaakob akhirnya bertemu noktah. Pelakon serta usahawan yang juga adik kepada chef selebriti Fazley Yaakob itu menerusi laman Instagram miliknya, mengumumkan perpisahan dengan Wan Mawar Shaputri binti Wan Abdul Rashid atas dasar tiada persefahaman bersama. Raf bagaimana pun memberitahu kedua-dua mereka kini dalam keadaan yang baik dan akan selamanya begitu.

“Fokus utama kami kini adalah untuk memberikan segala sokongan dan kasih sayang kepada anak-anak kami. Penjagaan bersama sangat penting dan itu yang kami akan usahakan Insha Allah. Kepada rakan media kami, ini merupakan satu-satunya pengumuman dari pihak kami dan kami berharap agar anda semua menghormati keputusan ini.  Kepada pengikut kami, kami berharap agar kamu semua doa yang baik-baik untuk kami berdua. Jangan berspekuasi atau sebarkan sebarang perkara negatif,” tulisnya.

Selain itu, Raf juga memberitahu kedua-dua mereka amat sedih dalam memberitahu khabar ini tetapi mengakui ianya adalah jalan terbaik untuk mereka berdua. Dia juga sempat berterima kasih kepada semua yang menyokong mereka berdua dan memberikan kata-kata semangat. Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.