Boleh makan sedap tapi nafkah anak tak mampu bayar, Cik Pia luah rasa kecewa dengan sikap Boss Kay

Tak dinafikan, kemelut dan kontroversi rumah tangga pempengaruh terkenal Boss Kay dan bekas isteri, Cik Pia sering menjadi perhatian warganet. Terbaharu Cik Pia menerusi satu sesi siaran langsung di media sosial meluahkan rasa kecewa dengan bekas suaminya yang dikatakan enggan membayar nafkah. Menerusi potongan video yang dikongsikan semula oleh seorang pengguna TikTok menunjukkan, Cik Pia atau nama sebenarnya Nur Sufia Johari tidak puas hati dengan bekas suaminya yang dilihat hidup ‘bermewah’ tetapi tidak memberi nafkah anak-anak dengan alasan ‘tidak mampu’. Klik sini untuk lihat video.

“Tak mampu nak bagi anak nafkah tapi makan dekat restoran mewah. Makan lobster beb, buat live satu dunia nampak kau makan lobster. Malu lah. Kau cakap dalam mahkamah kau tak mampu bagi nafkah sedangkan kau baru balik dari Thailand. Aku sakit hati tengok.” Meluahkan isi hatinya, Cik Pia berkata membesarkan anak-anak sendirian bukanlah perkara yang mudah. Pelbagai usaha yang perlu dilakukan oleh seorang wanita bergelar ibu tunggal demi menyara kehidupannya dan anak-anak.

“Walaupun kita ada adik-beradik, mak ayah tapi mereka pun ada keluarga. Kita tak boleh mengharapkan orang luar. Kalau adik-beradik kita bagi, Alhamdulillah. Tapi kalau adik-beradik kita pun susah, tak akan kita nak mengharapkan adik-beradik kita. Takkan kita nak harapkan belas ehsan jadi kita sendiri kena usaha.” Sementara itu, Cik Pia berharap agar para wanita yang melalui nasib yang sama dengannya diberi kekuatan untuk menempuhi kehidupan malah mendapat pembelaan oleh pihak yang bertanggungjawab. Sekadar info, Boss Kay pernah mendirikan rumah tangga bersama Nooraini Noni dan Cik Pia. Hasil perkahwinan tersebut, Boss Kay dikurniakan empat orang cahaya mata namun perkahwinan kedua-duanya berakhir pada Mac lalu.

Tak lama selepas itu, dia berkahwin untuk kali ketiga dengan seorang pelakon dan pengacara iaitu Tash Yong. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.