Anak anak bangga tunjuk duit dalam akaun, Ds vida terkejut bila tengok Cik B belanja lebih sejuta sebulan

PERKONGSIANĀ video memaparkan gelagat anak usahawan sensasi Datuk Seri Vida (DSV) berbangga berkongsi jumlah perbelanjaan bulanan mereka menjadi perhatian warganet di media sosial. Dalam satu video yang dimuat naik di aplikasi TikTok, Vida atau nama sebenarnya Hasmiza Othman, 52, meminta Cik B dan Kacak berkongsi jumlah wang yang ada di dalam akaun bank dua anaknya itu. “Ini akaun duit anak Datuk Seri Vida,” katanya. Warganet bagaimanapun terkejut apabila Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin menunjukkan dia pernah berbelanja kira-kira sejuta ringgit pada Julai lalu. Klik sini untuk lihat video.

Dalam pada itu, Cik B juga menunjukkan perbelanjaan pada November lalu iaitu RM23,000. Malah DSV sendiri juga terkejut dengan perbelanjaan anak perempuannya itu. “Takutnya, banyaknya beli. Apa yang dia beli sampai sejuta?,” ujarnya. Sementara itu, Kacak atau Muhammad Eddie Zuhdie Mohd Amin enggan berkongsi jumlah perbelanjaannya namun memaklumkan dia lebih suka menyimpan duit. Tidak hanya itu, mereka juga berkongsi baki wang selepas sakan berbelanja beberapa bulan sebelum ini.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengusik damn menyatakan hasrat ingin berkawan dengan kedua-dua remaja berkenaan. Malah, ada juga menganggap ia perkara biasa bagi golongan T20. “Mak dia tengok anak berhabis RM1 juta macam tengok RM100 saja. Budaya T20 betul. “Cantik Cik B, agak berapa DSV kenakan hantaran untuk meminang anak dia. “Sama baki rupanya dengan akaun aku, bolehlah aku jadi level anak DSV,” antara komen warganet.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.