Tak sangka pekerja diberi cuti rehat selama 9 hari, Vivy Yusof dapat pujian dari warganet

Melihat terdapat banyak perkembangan dan perubahan besar dalam perniagaannya sepanjang tahun ini, usahawan Datin Vivy Yusof memberikan cuti rehat kepada pekerjanya selama 9 hari. Cuti tersebut mula dikuatkuasakan bermula 25 Disember 2023 sehingga 2 Januari tahun depan, jelasnya pengumuman itu dibuat agar pekerjanya dapat berehat dan dapat memanfaatkan cuti lama ini bersama orang yang tersayang. Keratan kiriman email itu dikongsikan menerusi Instagram miliknya dan ia meraih perhatian warganet, ramai memberikan pujian dan ingin cuba nasib bekerja di syarikat perniagaannya itu.

Walau bagaimanapun, cawangan jualannya masih dibuka untuk mereka yang ingin membeli produk-produk tudung daripada Vivy Yusof ini.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.