Ramai yang sebak bila tengok Nor Hidayah muat naik video karaoke dengan Arwah Abam

Semalam merupakan ulang tahun kelahiran pelakon dan pelawak, Allahyarham Abam. Bersempena hari yang cukup bermakna itu, balu kepada selebriti tersebut iaitu Nor Hidayah Mohd Ali memuat naik video kenangan bersama arwah di media sosial. Menerusi perkongsian di Instagram (IG), Hidayah dan arwah Abam dilihat sedang berkaraoke bersama-sama dengan menyanyikan lagu Memori Berkasih yang pernah dipopularkan oleh arwah Achik Spin dan Siti Nordiana. “Selamat hari lahir suamiku 19 Januari 1988, genaplah umur mu 36 tahun. Cintaku selamanya. Kenangan yang tidak dapat kembali lagi.”Tidak dapat menanggung rindu, Hidayah kemudian menitipkan nasihat kepada pengikutnya supaya merakam setiap memori mereka bersama pasangan agar menjadi kenangan ketika mereka sudah tiada. Klik sini untuk lihat video.

Simpanlah kenangan bersama pasangan anda banyak-banyak pun tak apa, bila dia tiada kenangan ini akan menjadi kenangan sampai bila-bila. Al-Fatihah suamiku Syed Umar Mokhtar.” Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet sebak dan tersentuh dengan ucapan Hidayah selain turut mendoakan agar arwah Abam ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan Hidayah juga dilimpahkan dengan kebahagiaan. Untuk info, Abam dan Hidayah mendirikan rumah tangga pada 2017 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Syed Uthman Hamzah yang kini berusia 5 tahun.

Pada 10 Februari 2020, pelawak tersebut dilaporkan pergi menghadap illahi akibat demam panas. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.