Ramai yang terkejut bila tengok Fathia Latiff muat naik gambar berkemban, sekali ramai yang tegur nampak sesuatu dekat lengan

Pelakon Fathia Latiff memuat naik sekeping foto ketika sedang bercuti di Bali, Indonesia mendapat perhatian warganet. Menerusi hantarannya itu, Fathia dilihat mengenakan pakaian seolah-olah berkemban dan terdedah dibahagian dada. Bukan itu sahaja, ada warganet yang menegur terdapat sesuatu dibahagian lengannya dan menyangka ia adalah ‘tattoo’. “Macam nampak tattoo la. “Dah bertatoo pulak eh… haiyaa.” Susulan itu, menjengah diruangan komen rata-rata warganet berasa kurang senang dengan pakaian Fathia. Klik sini untuk lihat video.

Malah, ada yang masih mengaitkan dirinya dengan pelakon Zahirah Macwilson. “Risau je laa lepas ni dia post gambar bgl pulak. “Ya Allah dah berkemban pulak dia belanja… makin teruk dia ni. “You dah kenapa separuh telnjng ni??? This is too much,” komen warganet.

Sumber: Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.