Selalu berganding dengan pelakon cantik, Shukri Yahya akui belum terfikir untuk menduakan isteri

SEJAK kebelakangan ini pelakon Shukri Yahaya banyak bergandingan dengan aktres wanita jelita dalam drama lakonannya sehingga menimbulkan rasa bimbang dalam kalangan peminat. Pun begitu kata Shukri atau Mohd Shukri Yahaya, 36, perkara itu langsung tidak menjejaskan rumah tangganya bersama Tya Adnan malah tidak pernah terfikir bersikap tak setia terhadap isteri. Sebaliknya, dia sentiasa menjaga batas pergaulan ketika berada di set penggambaran selain tidak terbawa-bawa watak lakonannya ke rumah.

“Saya dan isteri sudah kenal lama, kami sudah ada dua orang anak. Jadi saya tak pernah terfikir buat benda-benda macam itu. Konsep saya senang… Selesai berlakon, habis terus! Saya tak ada nak terbawa-bawa watak dalam drama ke rumah,” katanya. Shukri menjelaskan perkara itu ketika ditemui pada malam tayangan episod akhir Layang-Layang Perkahwinan yang diadakan baru-baru ini. Dalam pada itu, Shukri menzahirkan rasa syukur apabila peminat sentiasa mendoakan hubungannya dengan isteri sentiasa diberkati dan dilindungi daripada sebarang anasir jahat.

“Bagi saya, bagus juga mereka (warganet) mengingatkan. Bukan saya seorang tapi sesiapa saja yang cuba jadi orang ketiga. Jangan usik Shukri Yahaya. Ada macam itu, bagus juga la,” ujarnya. Untuk rekod, Shukri mendirikan rumah tangga dengan Tya pada 20 November 2015 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Aaira Ameena dan Maleeq Miqayl. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.