Ada yang minta Zaki Yamani ganti Jamal Abdillah, sekali ini pula respon dari tuan badan

Keputusan penyanyi lagenda, Datuk Jamal Abdillah yang menarik diri daripada bertanding di pentas Anugerah Juara Lagu ke-38 (AJL 38) menerusi lagu Kucuma duet bersama, Wany Hasrita telah mengejutkan ramai pihak. Susulan itu, syarikat rakaman lagu tersebut iaitu FMC Music memaklumkan penyanyi berusia 65 tahun itu bakal digantikan dengan penyanyi muda iaitu Afieq Shazwan setelah mendapat persetujuan dengan pencipta lagu, Ezra Kong. Keputusan tersebut menuai pelbagai reaksi dalam kalangan wargamaya yang mana terdapat segelintir menyokong dan juga sebaliknya.

Pun begitu, ada juga segelintir netizen yang mahukan anak kepada Jamal iaitu Zaki Yamani untuk menggantikan tempat bapanya. Sedar mengenai usikan tersebut, Zaki yang juga juara program Famili Duo musim kedua secara berseloroh menjawab ‘saya okay je’. Zaki berkongsi mengenai perkara itu selepas dia mengulang siar atau ‘repost’ satu hantaran di Instagram Story. Terdahulu, Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Haji Mohd Ali mengumumkan penarikan dirinya daripada bertandingan di pentas akhir AJL 38. Menurut pelantun lagu ‘Penghujung Rindu’ itu, dia terpaksa menarik diri kerana sudah terikat dengan komitmen kerja lain yang sudah dipersetujui terlebih awal.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.