Mia Sara dimasukkan ke hospital, ramai yang tak sangka rupanya ini yang jadi pada dia

Menerusi video yang dimuat naik oleh Mia Sara Nasuha di TikTok, memaparkan pelakon berusia 17 tahun itu sedang menjamu selera bersama dengan rakannya. Namun, selepas itu dia dikejarkan ke hospital kerana mengalami srngan pnik yang teruk serta didiagnosis mempunyai kebimbangan (anxiety) yang melampau. Bukan sebab keracunan makanan tapi saya mengalami srngan panik yang teruk dan didiagnosis mengalami anxiety yang teruk. Di video yang lain, pelakon filem Papa I Love You itu dilihat dimasukkan ke hospital semula selepas pulang dari kerja. Baru habis kerja terus ke hospital jadi saya makeup. Klik sini untuk lihat video. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet mendoakan agar Mia sihat dan dipermudahkan segala urusan.

Sumber, miasaranasuha. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Ramai Tampil Beri Teguran Atas Rakaman Menari Mia Sara, Sekali Ini Respon Warganet. Pelakon Mia Sara mengelak bertemu media susulan video menari di aplikasi TikTok yang dikatakan kurang sesuai digayakan kerana terlihat ketat sehingga mengikut bentuk tubuh. Mia yang menghadiri program sempena sambutan Hari Malaysia di Dataran Merdeka, di sini enggan dirinya ditemu bual media.

Mia yang terlebih dahulu didekati jurufoto tidak membenarkan wajahnya dirakamkan melainkan hanya untuk tujuan jenama yang dihadiri pada hari ini. Dalam masa sama, Mia turut didekati beberapa pegawai perhubungan awam yang ‘memujuknya’ untuk bertemu media, namun tidak berjaya. Beberapa hari lalu nama Mia menjadi perbualan warganet di media sosial apabila tular video terbaharu memperlihatkan gadis berusia 17 tahun itu menari sakan di aplikasi TikTok.

Dalam video yang dikongsikan seorang pengguna aplikasi itu, Mia yang mengenakan baju berwarna kelabu dan memakai selendang hitam dilihat seronok menari bersama rakannya. Selain tarian lincah, pemakaian Mia atau nama sebenarnya Mia Sara Nasuha Muhammad Ridhuan turut menjadi perbualan apabila dikatakan kurang sesuai digayakan. Bukan sekali mencetuskan kontroversi, Mia pernah ditegur peminat yang kurang senang dengan perubahan penampilan aktres itu pada Ogos lalu. Malah, ada warganet mempersoalkan mengenai hijab yang dipakai Mia kerana dikatakan semakin singkat berbanding sebelum ini.

Sakan menari! Warganet ‘sakit mata’ tengok Mia Sara, tegur baju ketat tak sesuai wanita berhijab. Dalam video yang dikongsikan oleh seorang pengguna itu, Mia yang mengenakan baju berwarna kelabu dan memakai selendang hitam dilihat seronok menari bersama rakannya. Selain tarian lincah, pemakaian Mia atau nama sebenarnya Mia Sara Nasuha Muhammad Ridhuan turut menjadi perbualan apabila dikatakan kurang sesuai digayakan kerana terlihat ketat sehingga mengikut bentuk tubuh.

Menjengah ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan rasa kurang senang dengan tindakannya itu, sekaligus menyifatkan pelakon remaja itu semakin berani dalam berfesyen. “Ayat makan tuan, Mia makin tunjuk taring. Nanti ada la keluar statement yang mungkin ini ujian tuhan. Ni bukan Mia Sara! Manusiakan berubah, Mia terpengaruh rakan sebaya la tu,” tulis warganet. Video yang baru dimuat naik pada malam Selasa itu menerima lebih 800,000 tontonan. ‘Ini melebih Mia’. Sumber, Trending Sangat