Isteri Fizo Omar masuk dalam kereta McLaren walaupun dah sarat 8 bulan, sekali bila dia nak keluar tu buat ramai yang terhibur

Pelakon Fizo Omar dan isterinya, Fazeera Nazri Azrai sekali lagi meraih perhatian selepas berkongsi video di laman TikTok miliknya. Menerusi perkongsian tersebut, Fizo dan isteri dilihat mencuba kereta sport mewah jenis McLaren milik pengasas Hannan Medi Spa & Hair Salon, Dr Hannan Yusof. Ibu mengandung 8 bulan hampir terlekat dalam kereta McLaren.  Kisah benar tapi sekadar hiburan sahaja. Selamat berhujung minggu semua!,” tulisnya. Video berdurasi lebih satu minit itu memaparkan Fazeera meminta izin kepada Dr Hannan untuk duduk dibahagian kerusi pemandu kenderaan terbabit. Klik sini untuk lihat video.

Bagaimanapun, apa yang jadi perhatian adalah, aksi Fazeera yang kelihatan meminta tolong untuk keluar dari kereta sport tersebut membuatkan rata-rata warganet terhibur. Malah, melihat kepada kesukaran yang dialaminya itu, Fazeera sempat memberitahu suaminya adalah lebih senang dan mudah untuknya jika menaiki kereta Myvi berbanding kereta mewah seperti yang dimiliki Dr Hannan.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.