Mua Bella tiru semula hasil solekan masa Janna Nick nikah, tapi ini pula komen warganet

Majlis perkahwinan pelakon terkenal Janna Nick baru-baru ini sememangnya mendapat perhatian ramai, apatah lagi apabila pelakon itu telah mengupah jurusolek terkenal dari negara Thailand Barbara Beer sebagai MUA majlis. Rata-ratanya ramai yang terpesona dengan solekan nikah aktres popular, Janna Nick yang mendapat sentuhan istimewa jurusolek tersebut. Tidak dinafikan, ramai yang cuba membuat dan meniru semula hasil solekan tersebut termasuk MUA Bella. Namun, hasil solekan cantik MUA tempatan itu mendapat respon negatif dari segelintir warganet yang mengatakan hasil solekannya itu tidak sama dengan yang asal.

Komen Warganet:

Di kepsyen yang dimuat naik MUA Bella itu sudahpun ditulis awal-awal hasil solekannya itu sememangnya tidak akan sama dengan hasil tangan Babara Beer. Walaupun begitu, jurusolek tempatan itu tidak makan hati dengan komen negatif yanag dilontarkan warganet dan tenang memberikan komen balas. Dia hanya memenuhi permintaan peminat yang mahu dia cuba membuat semula solekan tersebut.

Sumber: Omm. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.