Kemelut rumahtangga akhirnya berakhir, Peguam Syamsul dedah kes saman terhadap Ira Kazar dah pun selesai

Selepas kes pisah Syamsul Yusof dan Puteri Sarah sudah pun berakhir, kes saman Puteri Sarah terhadap bekas madunya, Ira Kazar sudah pun selesai. Memetik BH Online, perkara itu disahkan oleh peguam syarie yang mewakili pengarah sensasi itu iaitu Azmi Mohd Rais. Azmi bagaimanapun berkata maklumat terperinci mengenai isu saman itu tidak boleh didedahkan. “Sebelum ini, Puteri Sarah memfailkan tindakan saman sivil yang mendakwa Ira mengganggu rumah tangganya. Penyelesaian sudah dibuat secara penuh dan muktamat, justeru tiada sebarang isu yang timbul antara kedua-dua pihak,” katanya.

Ketika ditanya hari ini, Puteri Sarah enggan mengulas lanjut mengenai kes saman difailkan terhadap Ira sebelum ini. “Mengenai kes (saman) dengan dia, saya tidak boleh dedahkan lebih lanjut,” katanya. Dalam pada itu, Datul Akberdin merupakan peguam syarie yang mewakili Puteri Sarah berkata pihaknya belum dapat berkongsi lanjut mengenai perkara itu. “Kes itu belum lagi dan tidak termasuk, setelah prosiding ditetapkan di mahkamah tinggi kelak, baru kami akan usulkan mengenai perkara itu.

“Setakat ini tak boleh dikongsi lagi, sebab kami kena ke mahkamah untuk merekodkan semua perkara, jadi ia masih dalam proses dan sulit,” katanya.