Sampai sekarang masih tak boleh terima apa yang jadi, Puteri Sarah minta warganet doakan kesejahteraan untuk Bella Astillah

Bersempena bulan Ramadan yang mulia ini, pelakon Puteri Sarah Liyana meminta agar orang ramai mendoakan kesejahteraan buat rakan selebritinya, Bella Astillah yang sedang berdepan dengan kemelut rumah tangga. Menerusi siaran langsung di TikTok, Puteri Sarah atau nama lengkapnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin dilihat sedang melakukan jualan dan mempromosikan produknya. Puteri Sarah kemudian menzahirkan rasa simpati terhadap Bella dan mengajak pengikutnya untuk mendoakan aktres itu. Klik sini utnuk lihat video.

“Pada hari pertama Ramadan bulan puasa ini , jom sama-sama kita mendoakan Bella Astillah. Semoga dipermudahkan semua urusan. Doakan semoga semuanya baik-baik sahaja..semoga dia kuat dan tabah.” Dalam pada itu, Puteri Sarah turut berkongsi keadaan terkini pelakon berasal dari negeri di bawah bayu itu. “Sampai sekarang dia masih tak boleh terima apa yang terjadi, dia tak boleh makan, tak boleh tidur..dia kurus sangat.”

Menjengah ke ruangan komen, Bella dihujani dengan sokongan dan doa daripada warganet yang berharap agar dia tabah menjalani dugaan yang menimpa. “Bella pandai jaga harga dirinya, semoga Allah permudahkan segala urusan dunia akhiratnya. Kesian sangat pada Bella. Semoga Bella berjaya suatu hari nanti macam Sarah.” Sebelum ini, adik kepada Bella iaitu Didi Astillah mengesahkan individu yang dicekup oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) itu adalah abang iparnya, Aliff.

Aliff dan Ruhanies dilaporan sudah dibebaskan dengan jaminan sementara kira-kira jam 2 petang di pejabat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) sementara menanti pendakwaan pada satu tarikh lain (masa terdekat). Dalam perkembangan terbaru kes tersebut, Ruhainies menerangkan bahawa dia dan selebriti berasal daripada Singapura itu sudah lama berkawan dan sedang menjalani penggambaran drama bersama. Ruhainies juga memaklumkan bakal mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung perkara tersebut apabila tiba masa yang sesuai. Aktres berusia 32 tahun itu turut menekankan bahawa terdapat beberapa fakta yang salah telah tersebar berkenaan kes berkenaan.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.