Minta doakan yang terbaik untuk rumahtangga, Misya Mazlan redha dengan semua yang jadi

BERDAMAI┬ádengan takdir, isteri pertama kepada Ahmad Aslam iaitu Misya Mazlan menerima hakikat hidup bermadu dan menganggap ujian dilalui sebagai cabaran dalam rumah tangga. Meskipun suaminya sudah berkahwin dengan anak kepada pelakon Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania, Misya atau Umisya Mazlan, 25, berkata dia sama sekali tidak terfikir untuk memfailkan untuk berpisah. “Sekarang ini saya dah berdamai dengan takdir dan jauh sekali saya dalam proses perpisahan.

“Saya dah menerima semua yang terjadi ni, biasalah hubungan rumah tangga ada naik turun, ada macam-macam ujian yang datang. Nak pula bila berpoligami lagi macam-macam dugaan,” katanya. Misya berkongsi perkara itu menerusi video di akaun TikTok Becrushcosmetics.co. Dalam pada itu, Misya juga mengakui sudah reda menerima hidup bermadu dan meminta agar warganet mendoakan yang baik-baik buat rumah tangganya. “Apa yang saya buat sekarang saya reda dan terima dengan ujian yang datang.

Jadi berpisah ke apa tiada lagi setakat ini. Doakan yang baik-baik untuk Misya sebab ini ujian buat kami bertiga,” jelasnya. Sementara itu, ibu kepada Marissa iaitu Abby pula mendedahkan anaknya sudah bernikah di Thailand dan dia memegang sijil nikah mereka. Abby juga berkata dia sudah reda dengan pernikahan tersebut dan percaya apa yang terjadi itu adalah ketentuan dan takdir yang ditetapkan oleh Allah SWT. Pendedahan itu dibuat Abby dalam satu temu bual bersama Gempak.

Pada 7 Februari lalu, nama Misya dan Aslam menjadi bualan ramai apabila lelaki itu didakwa bernikah dengan anak kepada pelakon Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania. Aslam dan Marissa didakwa bernikah di Songkhla, Thailand ketika Misya sedang mengerjakan umrah di Makkah pada 27 Disember tahun lalu. Kisah mereka sudah mula diperkatakan pada September tahun lalu apabila Marissa didakwa sebagai orang ketiga sehingga menyebabkan Aslam dan Misya berpisah. Bagaimanapun mereka kembali rujuk ketika masih dalam tempoh idah.

Aslam dan Misya mempunyai dua cahaya mata iaitu Hud, 3, dan Nuh, 2 tahun. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.