Tak pernah terfikir nak periksa telefon suami, Elly Mazlein dedah sepanjang 4 tahun kahwin tak pernah periksa telefon bimbit suami

Penyanyi, pelakon dan pengacara popular Elly Mazlein memberitahu dia tidak pernah memeriksa telefon bimbit suaminya sepanjang tempoh empat tahun perkahwinan. Menurut Elly, dia dan suami mengetahui kata laluan telefon masing-masing namun, tidak pernah terfikir untuk membuat pemeriksaan terhadap telefon masing-masing. “Kalau kita check (periksa) phone (telefon bimbit) suami, ia sudah jadi macam hubungan toksik. Alhamdulillah, rumah tangga kami bahagia dan masih jauh lagi perjalanan kami.

Saya dan suami saling percaya antara satu sama lain dan sentiasa doa yang baik-baik buat rumah tangga kami. Saya cakap dengan suami, papa (suami), mama percaya sangat dengan papa, tolong jangan musnahkan kepercayaan mama pada papa. Papa (suami) pun sudah dewasa dan boleh fikir yang terbaik dan papa tengoklah anak-anak papa kalau nak buat yang bukan-bukan dan suami cakap dia takkan jadi seperti itu.

Suami juga tidak pernah periksa telefon bimbit saya sepanjang kami berkahwin. Saya percaya, apabila seseorang isteri mula meragui dan periksa telefon bimbit suaminya, mesti dia (suaminya) sudah pernah ‘terkantoi’ sebelum ini.” Berbicara lebih lanjut, Elly memberitahu komunikasi membabitkan pasangan suami dan isteri sangat penting dalam menjaga keharmonian rumah tangga. “Kita perlu sentiasa positif dan berbincang dengan pasangan untuk mengelak sebarang masalah.

Isu semasa (perkara buruk) yang membabitkan rumah tangga pasangan artis juga mengajar kami lebih berhati-hati supaya ia tidak berlaku dalam rumah tangga kami pula kerana kesian pada anak-anak yang masih kecil.” Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *